duminică, 3 aprilie 2011

Vreau o revelatie va rog frumos! : D

           
   Chestiuni de primavara..[banuim :-s ] 


   sincer, nu stiu de ce m-am apucat sa scriu randurile astea,stiu sigur ca am, de cateva zile, un sentiment pe care nu-l inteleg.Nu stiu e ciudat,foarte FOARTE ciudat.Adica imi e dor de multe chestii si apoi ma gandesc ca totusi regret alte chestii :-? din trecut. Nu inteleg nimic :))...Ba vreau in Austria..Ba vreau sa-mi stea parul bine..Ba vreau sa termin odata cu tezele si examenele.. ba vreau sa-mi schimb toata garderoba :)) tot fetu de chestii ciudate. Exact, cuvantul CIUDAT imi trece cel mai des prin minte saptamana asta .. adica e unul dintre cele 6 cuvinte intalnite cel mai des in mintea mea:)) si anume: Vara,Muzica,Vacanta,Prieteni,Regrete .... mda. Nu stiu adica as vrea ca cineva sa vina sa imi spuna ceva.Sa ma [ne] scoata de sub acet mare semn de intrebare.Si sunt sigura ca unii dintre voi simtit acelas lucru,cel putin una dintre prietenele mele cu care vorbeam .. imi spunea ca si ea trece cam prin aceeasi chestie ca si mine :-? poate e ceva boala de primavara de ne apuca pe toti aces sentiment ciudat pe care nu-l intelegem.Vreau o revelatie, va rog frumos:D!Tot ce stiu este ca : imi e foarte dor de voi DE TOTI! >:d< De la femeia de servici de la scoala pana la primarul Devei...[bine nici chiar asa dar intelegeti voi] .... Nu stiu nici cum sa inchei deci o las asa... :D 

3 comentarii:

  1. Pai dear Kath,poate fi de la primavara cum ai zis tu.A venit primavara,caldurasi incepi sa te gandesti la...diferite lucruri :)).Si daca nu ii asa,inseamna ca tie dor de un anumit lucru sau o anume persoana,si lucru' asta o declnsat tot,ca intr-o retea :)).Acum stiu ca pare ambiguu,dar e doar din cauza mea :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. muama deci aici chiar ai zis
    adic ..multi gandesc ca tn
    dar putini au curaju sa se si exprime:)
    corect?:*
    [cnd iesim:>?]

    RăspundețiȘtergere