miercuri, 31 octombrie 2012

Trick or treat?


  Pentru că e Halloweenul şi pentru că aş dori ca sărbătoarea asta să nu treacă pe lănga noi fără vreun pic de ''celebration'' vreau să vă urez tuturor un Halloween cât mai fericiiiit şi mai înspăimântător!
   Chestia asta,sărbătoarea asta are multe semnificaţii chiar si pentru necunoscatori. De exemplu, pentru tanti de la magazin înseamnă că asta e o nouă oportunitate de a vinde diferite lucruri, de la bomboane pana la costume si măşti..Pentru copiii mici înseamnă că vor veni costumaţi la şcoală sau mai ştiu eu pe unde.. Pentru parinţi e un alt motiv de a cheltui banii pe chestii inutile. Iar ultima categorie sunt oamenii care pur şi simplu au înca un motiv de petrecere... toţi patronii de puburi,cluburi,etc fac diferite planuri si plănuleţe pe weekend făcând tot felul de oferte care mai de care mai îmbietoare la distracţie. Ce să zic? Eu sincer, mi-aş dori ca Halloweenul să însemne ceva mai mult decât nişte simple afaceri, că în fond asta sunt... Toate partyurile,toate costumele,toate chestiile de cumpărat de la magazin sunt alte motive de cheltuială pentru noi,iar pentru cei din colţul opus motive de câştig. Şi oricum nu-i poţi învinovăţi că-şi fac ''datoria''. Dar,cum am mai spus, aş vrea sa fie ceva mai de suflet..
     Oricum e puţin probabil să se întample pentru că foarte puţini dintre noi credem în paranormal şi în tot ceea ce implică această sărbătoare. Foarte puţini dintre noi am fost iniţiaţi în această lume şi cu atât mai puţini am crezut ceea ce ni s-a relatat. Ca de exemplu, nu oricine ia in serios treaba asta. Eu tind să cred că e şi din cauză că efectiv oamenilor le este frica să accepte că există şi altceva dupa moarte,moartea fizica, aşa că refuză total orice ipoteză care ar susţine că viaţa dupa moarte există, indiferent în ce maniera. Eu nu am avut trăiri atat de intense în legătură cu asta deşi mereu am avut senzaţia că ceva exista acolo, undeva. Am mai avut 2,3 premonitii şi eventual am avut parte de ceva coincidenţe foarte ciudate, dar cam atât.
    Recent, am citit intr-o carte că totuşi toate aceste lucruri există, că spiritele există si că, evident, viaţa dupa moarte este probabilă! În cartea aceea spunea că spiritul este legat de corpul uman printr-o anumită entitate. Tot în cartea aceea erau şi relatări ce datau de prin 1800 şi ceva,1900.. scrise de nişte filozofi,oameni de ştiinţă şi chiar politicieni din aceea vreme. Oricum, de atatea secole se bat cap in cap savantii cu explicaţiile lor reale, fizice..cu cei care afirma existenta vietii spirituale. Mie, sincer, mi se pare o prostie sa-ncerci să explici prin ecuaţii matematice sau mai cine stie ce, ce nu are legătură deloc cu legile fizice. Oamenii de stiinţă, dupa parerea mea, sunt limitaţi şi parcă vor să spulbere orice speranţă că magia sau supranaturalul exista. Dar haideţi să nu vorbim despre asta acum, am ales sa scriu pentru a vă creea o mica idee despre ceea ce înseamna Halloweenul pentru mine şi restul.
   Dovleacul specific mă pune pe gânduri..sunt momente când chiar îmi doresc să am parte de o experienţă supranaturală.Să stiu, sa fiu acolo, să vad cum e. Poate mulţi dintre voi nici nu v-aţi gândit la asta dar mie mi se pare incredibil sa comunici cu un alt spirit...
   Cam asta e pe anul ăsta,fraţilor, m-am conformat şi eu şi ţin să vă anunţ că voi merge la ceva party nebun de Halloween.Aşa că, fie că ai 5 ani,15 sau 85, bucură-te de sărbătoarea asta dedicată spiritelor şi intră şi tu-n ''spiritul'' sărbătorii! Happy Halloween everyone!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu