marți, 26 octombrie 2010


E o poveste atat de complicata … :D .. Dar , o sa v-o spun:
-Mi.am facut si eu blog! :>
-Asa.. si? (:|
-Pai cum si ? :-s >:P … [-(
Mda :)) cam asa ar decurge o conversatie intre mine si un tip/ o tipa creia i.as spune de blog /:).Ideea e ca e la moda sa ai blog:| :)) .. dar nu asta m.a facut sa imi fac unul, ci pur si simplu .. e mai okay sa scri ceva cand simti anumite chestii ... gen: tipa aia din Sex And The City, cum o cheama?! :-? .. ahh, da! Carrie :>
Diferenta e ca :"> , job.ul ei era sa scrie:)) .. al meu e .. :-l SCOALA!:| :- : D >:]
Poate :-? candva .. peste cativa ani se vor aduna aici niste expresii, niste “compuneri” si povesti interesante inspirate din my life and probabil voi face o carte .. Sincera sa fie mereu mi.am dorit sa scriu o carte care sa povesteasca cate ceva din viata mea.Nu stiu, poate unii ar zice: Uite si la asta :-j n.are ce face .. cui ii pasa de viata ei:))? … Dar mna’ poate pe unii i.ar ajuta sa le povestesc cum am trecut si eu prin anumite etape ale vietii .. si i.ar inspira ceva din ce am scris/povestit/marturisit .. etc :).
Pana la urmatoare postare cititi.o pe asta :)))) pana va plictisiti [oricum nu o sa citit de multe ori chestia asta pentru ca am presimtirea ca va fi o "prima zi de blog" lungaa, voi scrie .. am ce :)) ]
Dar asta nu ma opreste sa va scriu … :> >:]
Salut > : D < .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu