vineri, 29 octombrie 2010

Trick or treat?! >:]

Daaaa frateee e Halloween , :>  
     Ooo da , in sfarsit a venit si Halloween.ul 8->,sarbatoare mea preferata pot spune, pentru ca e legata de fantome,varcolaci,zombie si alte cacaturi magice si paranormale ... 
De mica ma pasionau chestiile astea si uneori am senzatia ca le pot simti 8-> :)) si/sau pot prevesti anumite chestii ... si partea cea mai buna e ca sunt adevarate! :D 
       La noi in oras se fac multee multeee petreceri de Halloween, ciudat pentru ca pana acum nu au fost organizate DELOC!:| ..Numai eu ma chinuiam ca proasta sa fac o petrecere faina de Halloween, cu o colega .. era ff tare .. erau multi invitati si mancare si bautura =p~ si ne distram si veneam costumati [cand eram mai mici] si cu dovleci .. cand am mai crescut veneam numai cu dovlecii aia :)) erau geniali^^^
      Deci dragii mei, eu zic sa va costumati fain-frumos , va luati un dovleac scobit cu o mutra :> gen >:) .. si mergeti si sarbatoriti Halloween.ul cine stie poate se va intampla ceva :> paranormal sau pur si simplu " savurati" aceasta zi[mai bine zis noapte:)) ] ..
     Eu asta voi face >:D< ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu