sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Dezgust tottalllllllllllll :)) :-s !

N-ai fost niciodata dezamagit de cineva drag?Foarte drag? N-ai suferit niciodata din cauza cacaturilor pe care altii le fac mai mult sau mai putin intentionat numai pentru ca tu sa suferi :(?
Naspa,nu? ...
Mdaaa it suckssssss :| Dar :-?? asta e treci peste cu noi oameni care speri ca nu te vor dezamagii la fel cum au facut-o ratatii de dinaintea lor.:-??.Altii sunt mai putin afectati .. alti sufera destul de mult.Eu nu stiu in ce categorie sa ma pun :)) ca de suferit n-am suferit exagerat dar nici happy n-am fost ... plus de asta :-?? nu sunt singura :D.Am o multime de oameni carora le pasa de mine si mie de ei ;x .. pe mine chestia asta ma ajuta sa trec peste "pierderile" trecute.Defapt nici nu le pot numi pierderi :D.
Asa cum a zis un prieten:  "N-am pierdiut nimic ca nu mai sunt prieten cu ea/el" :) [Nu dau nume >:D<]
Asaaa ca frate, n-am pierdut nimic ca noi 2 am terminat-o sau pur si simplu :-?? NU MAI E :) . Poate te simti .. :-?? poate tu nici nu trebe sa te simti , poate esti unul dintre simplii cititori ce n-au legatura cu aceasta mica "marturisire,poveste" [ia-o cum vrei] .. dar poate esti fix omul de care vorbeam aici :D.
Salut si succes > :D < _|_ .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu