duminică, 19 decembrie 2010

Pentru ca putem! :D ; ; )

Ke$ha-Take it off!  


There's a place downtown,
Where ****** and ****** come around.
It's a hole in the wall.
It's a dirty free for all nenorocitiiii!!   

When the dark
Of the night comes around.
That's the time,
That the animal comes alive.
Looking for
Me and Noemi in the bar! 


And now we lookin' like pimps
In my gold Trans-Am.
Got a water bottle full of ceai din Fish
In my handbag.
Got my drunk text on
I'll regret it in the mornin'
But tonight
I don't give a
I don't give a
I don't give a 
****** and ****** fight!!!!!!!!!!   


   Chestia asta de mai sus e varinta cenzurata .. adaptata la povestea mea nemurotoare cu Noemi legata de niste altii anumiti oamenii =)) Daca ati sti numele ar fiii genial! dar asa poate nu stiti despre ce e vorba!:)) 

3 comentarii:

  1. Da :lol: Deci am ras mult de tot, desi inca incerc sa-mi dau seama care e legatura dintre bar si ceai... Hmm... tot nu-mi dau seama :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci trebe sa va explic [celor ce nu stit:))] Nu stiu imaginativa niste nume al unor oameni ce nu-i suportati ca sa zic asa ...
    Si legatura dintre bar si cei e ca eu beau ceai cu noemi la bar [IN FISH!] :))

    RăspundețiȘtergere