joi, 30 decembrie 2010

New Year is commin'



     Nu am nimic concret si pregatit ... nu cred ca am avut vreodata cand am postat ceva.Nu am titlu.Nu am un scop anume pentru postarea asta.Nu am nimic.Cel mai probabail iara e momentul in care aleg ca scrisul si poastarea pe blog sa fie mijlocul prin care ma eliberez de tensiuni,barfe,stres,oamenii de cacat din jur...Nu stiu.Momentan ma doare capul .. cred ca e de la lichiorul de ciocolata pe care tocmai l-am baut sau de la fumul de tigara cu care aproape m-am intoxicat stand intre adulti si ascultandu-le problemele interminabile 8->.Anyway ... maine e revelionul ... am planificat ziua asta de vreo o luna cu cei din clasa + Noemi! <3 .. eu cu ea:> avem multe planuri pentru ziua ce urmeaza si sincer cred ca e cel mai tare lucru lately.
     Anul asta am trecut prin multe...am ranit persoane fara sa vreau..am facut ca alti sa ma iubeasca fara sa vreau...am facut prostii fara sa vreau :">..am luat bataie fara sa vreau:))asta e clar..am invat multe fara sa vreau..si cel mai importanta cred ca anul asta am castigat niste prieteni pe viata FARA SA VREAU! Desi am trecut prin multe impreuna ... ne-am certat mai mult ca niciodata cred ca EA este singurul sau printre putini oameni pe care stiu ca pot conta.Cearta asta din ultimele luni ale anului m-a facut sa vad altfel o prietenie..sa tin altfel la oameni..poate pentru unii m-am stricat de cap..m-am indepartat de ei pentru a nu mai suferi asa cum am facut dupa cearta cu tipa de care va vorbesc:).Dar DECEMBRIE a schimbat totul =)) ... pe toti ii REAPRECIEZ si iubesc de parca nimic nu s-ar fi inatmplat..desi unii/unele mai exact ;)) vor INCA sa ma desparta ca sa zic asa,de cei mai buni prieteni ... DAR si pe ei/ele ii/le iert .. :-??.Sper ca anul care vine..sa fie la fel de tare ca anul asta <3 ... sper sa invat mai multe chestii in 2011 .. poate next year va fi mai TARE ca 2010 ... Nu stiu :-?? bucurativa ca inca traiti :)) serios .. poate la anul o sa mori , o sa mor =)) deci traiesti viata si noaptea dintre ani petrece-o asa cum ti-ai dorit...Fa cumva ca anul viitor sa faci ce ti-ai propus..fa lucruri marete de care sa fi mandru iubeste,traieste,iarta,distreazate..enjoy every moment! 
      Anul ce imediat se termina mi-a facut multe surprize ..placute si neplacute ..oameni noi,prietenii pierdute chiar..dar cu toate astea am trecut peste si :-? mdaaa au fost multe momente geniale ... ^^ Sa stiti ca va iubesc pe toti! >:D< ;x;x 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu