marți, 11 ianuarie 2011

All rights reserved! : ))

Actiunea : copy/paste


      Nu stiu  de ce ... dar unii oameni pur si simplu sunt creati pentru a umple spatiu degeaba:-??.Nu am nimic,peronal,cu nimeni .. dar frate sa nu ai nici un scop anume in viata sau sa n-ai ocupatie e deja trist:|.Aici vreau sa fac referire :"> la toti oamenii care CITESC .. SE UITA.. LE PLACE...bun pana aici totul e okay!Chiar foarte okay :D [ohh ohh le place ce scriu,cum fac,ce fac :o3 nice!].Dar ce te faci cand intr-o zi vezi la unul dintre oameni ceva asemanator sau EXACT la fel cum ai tu:|.Hai sa zicem o haina de la magazin nu se pune ca no' de unde sa stie mata' ca si eu am tricoul asa ... .Dar la poze,modul de scriere,:-?expresii pana si la subiecte de discutie totul e exact ca la tine.E foarte naspa.
       Inca din clasa a:-? a3a cred ca ma certam cu o tipa ... din clasa..pe motivul ca asta ma copia ca disperata 8-| wtf?! dar am zis: "ba totusi suntem mici o las asa" chiar daca in urmatorii 5 ani am chinuit-o everyday si i-am facut viata un calvar doar pentru simplul fapt ca ma deranja copy/paste-ul dat de ea..era o actiune involuntara:o3 nu am nimic cu ea dar nu stiu de ce mi-am batut joc de ea atatia ani..nici acum nu am terminat in totalitate si la banchetul de a8a i-am promis un laxativ in suc [alcool nu bea:"> e prea fraera:o3==>asta nu inseamna ca sunt PRO ALCOOL!:))] sau macar o guma in par ^^.
     Ideea e ca ... stiti multa lume imi zice: "ahhh ..pai ba Cata in loc sa fi si tu proud  ca oamenilor le place stiulul tau blabla :-@ tuuuuu  esti asa nesimtita cu ei =)) fi si tu mai nu stiu cum" pai stiti intr-un fel chiar ma bucur ca enjoy-iti cateva ceva "de la mine" dar .. cand deja unii intrec masura :| frate .. e jalnic.Inventez un sts fain .. okay dupa 2 zile il are si fanul meu number one....8-| 
     Deja urasc poastarea asta pentru ca ma face sa par o fitoasa si plina de mine.:|Cea ce nu sunt .. nu am pretentii de la nimeni si chiar MA BUCUR ca va place>:D< dar ganditiva ca se intrece o limita =)) uneori.Nu voi da nume,desi cei care fac asta nu sunt multi la numar vreo 4-5 cam asa dar se vede GRAV ca o fac :|.In rest ce sa zic..nu fiti dezamagiti de "judecata" mea fata de actiunea "copy/paste" in timp voi reusi sa vad altfel asta in sesnul cel mai bun posibil.Pana atunci toate cele bune :D >:D< :* ;x !
     BTW: Mi-am uitat una dintre idei =)) PERFECT!NOT! :| Ahh da ... daca aveti ceva comentarii la adresa acestei postari va rog spuneti-mi vreau sa aud si parerea voastra! >:D< 

Un comentariu: