vineri, 28 ianuarie 2011

Simpozion.Nici o legatura

Dragii mei, 
           Stiu ca a trecut ceva MULTA vreme de cand n-am  mai postat ceva..multi m-au intrebat: "Heiii ce s-a intamplat?Cand mai scri ceva nou?Ce tot faci:| de ce nu mai pui nimic pe blog" etc.Dar na' ca ma chinui de dragul vostru>:P sa scriu ceva :))...
           Maine am olimpiada la romana.. 8-| fuck off..si stiti de ce?Pentru ca nu am repetat nimic,la gramatica cu ce am ramas de la clasa..literatura hai ca nu e asa greu..ca bagi din top..Intr-un fel sper sa nu trec mai departe,adica pe judet, ca .. chiar e greu 8-| profa deja ne ia de la ore si facem in plus si e hardcore.Dar intr-un fel sper sa trec .. nu vreau s-o dezamagesc pe profa..e o tipa foarte calculata,si nu stiu are ceva ce altii profesori n-au.Ganditi-va ca m-a convins sa citesc?!:O:O INCREDIBIL! Eu nu citeam niciodata,cand cineva imi zicea ceva de vre-o carte ziceam: "Fuck :| iara vor sa ma corupa comunistii astia sa citesc!"...Dar profa de romana nici n-a facut vreo miscare speciala...a zis doar:"Cine nu imi aduce cartea pe care a citit-o plus povestirea carti si blabla..are 4 in catalog!"
          A fost scurt si la obiect ..stiam ca nu am cum sa o fraieresc .. ca in fiecare luna trebuia o carte citita si dusa nu eram in stare sa copiez de pe net everyday povestiri de la cine stie ce cartea lu' Iisus... 8-| + ca trebuia o povestire personalizata,ce personaj ne-a placut ce nu ne-a plecut ...la sfarsit trebuiau scrise concluzii despre carte si parerea personala+ un desen blabla.Stiu pare enorm de mult..am zis ca e nebuna! Eu nu-s in stare sa citesc o carte odata la 2 ani :)) dar in fiecare luna.Dupa ce ne-a anunt asta,zilele au trecut .. si imi devenea din ce in ce mai simpatica profa..dar si luna imediat se termina..ce am zis?!Baaaa!Trebe sa citesc ceva ca daca nu _|_...Am luat o carte de la Diverta..nici prea subtire nici prea groasa..se numeste: Darren Shan-Tunelele sangelui. E o carte foarte faina despre un vampir si un semivampir cu o poveste excelenta!Dupa ce am citit cartea mi-am dat seama ca,chiar enjoy-am cartea!:D
       Cand am inceput s-o povestesc parca nu ma mai opream:)) aveam o gramada de idei..si simteam cum acest mic pas ma va face ca pe viitor sa vreau sa mai citesc cateva.Bineinteles nici acum NU SUNT DE ACORD! cu unele carti cum ar fi cele cu zane si feti frumosi si cacaturi romanesti..sorry mates...but i really don't like that tipe of writing..mi se par niste abureli.
      Oricum,ideea generala e: chiar daca iti place sa citesti nu esti un toci-moco-coco-lar!Cunosc o multime de oameni super draguti,intelegenti,care nu isi fut timpul numai invatand..ba din potriva :)).Si cartea pe care o citesti iti poate influenta modul in care privesti viata/o prietenie/modul in care reactionezi la o aminuta chestie/dragoste chiar [eu inca n-am ajuns ca citesc carti 'dealea .. :-j :-q ] etc.
    Asa ca >:D< urati-mi succes pentru maine!:)) O sa am nevoie!:D..Si voi,incercati sa descoperiti ce va place..si try harder to make your life better!
 Cheers!>:D< <3 

Un comentariu:

  1. heei :>Am citit si eu amarata aia de carte!Intrebare:Ai inteles actiunea bla bla bla din ea :-? ?Ideea este ca e..a 3a carte din serie.O serie de 12 carti |:

    Oricum,probabil n-o sa mai citesti aa,mult noroc la olimpiada[sa NU treci pe judet daca asta vrei >:D]si...cam atat (:.

    RăspundețiȘtergere