luni, 4 iulie 2011

A well deserted "Welcome!"

     
           Salut copii de toate varstele..sau mai bine zis viitori liceeni,studenti and co.(scuzati aceasta introducere dar de 2-3 luni de cand nu am mai postat ceva mi-am cam iesit din mana :D).Am dat o mica scanare pe blog si am citit postarile asa in vag, si am gasit una in care va impartaseam pofta mea de vara si vacanta...si ma rugam la Dumnezeu sa ne dea odata timpul ala al anului!
        Uite ca visul mi s-a implinit,e vara,e vacanta dar ceva lipseste cu desavarsire..hmmm unde e aventura de altadata, zilele firbinti,prieteniile care se formau si durau a life time...
Acum tot ceea ce fac este: mancat,dormit, baut,mancat,dormit din nou,bauuuuuuuuut, iesit afara, lenevit....mancat,baut:) ... ce aventura asa-i ?:)) asa ma gandeam si eu. 
       Totusi singurul vinovat sunt tot eu, ar trebui sa fac ceva daca vara este tot asa de plictisitoare de ce nu ma angajez? (sfat de la mama /:) ) ... Infine...sper ca ziua aia de vara:x pe care mi-o doresc sa vina sau sa apara ceva palpitant in viata mea :-w ..Nu ma pot plange de nimic dar:(... 
      Anyway ... iarasi mi-am pierdut ideile ... pe parcurs ce scriam randurile astea asa ca deocamdata asta e tot. Maine ( si sper ca MAINE o sa fie gata, un nou post, calumea, documentare si chestii,afirmatii si povesti,pareri si alt chestii pe o tema destul de obisnuita in zilele noastre. Daca vreti sa stiti ca banuiala voastra e corecta ma puteti intreba in legatura cu tema la id-ul : kathleen.xdlife@yahoo.com; sau lasand un coment la postarea asta:D.
      Multumesc >:D< ca inca imi mai citit blogul desi a fost o pauza de 2-3 luni:D. :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu