luni, 1 august 2011

Like a rollercoaster!

                     
                      ..Salutare!:))
                  Stiu ca am promis ca o sa scriu despre un subiect foarte dezbatut in zilele noastre dar nu ma pot abtine sa va arat ce mi-a trecut prin cap azi noapte.Era o noapte lungaaaaa din nou si am ales sa scriu...uite ce a iesit: 
           "Mna,uite cum a trecut timpul.Stau in pat si scriu diverse chestii la ora 2 si ceva noaptea.Iarasi nu pot sa dorm..si-mi vine sa scriu,pe langa celalate senzatii. As vrea sa povestesc despre seara asta dar,imi luasem carnetelul din sertar cu gandul sa imi fac o lista cu lucruri random dar de care am nevoie cu atata disperare.
         Uhum...sa trecem totusi la partea unde vroiam sa va povestesc despre seara asta.Ta-ta-ta-tam-tam!Ziua de ieri(pot sa zic IERI,e trecut de 2 AM) a fost foarte stupida..din mai multe motive: 1.MARIA 2.FRIG 3.FOAME 4.Frig din nou...(pentru ca Maria nu stie sa-mi aduca chelile de acasa..infine) dar spre seara ziua mea a devenit mult mai buna.Eram in drum spre casa si ma suna Simo^^: -Hei!Ce faci?hai cu noi(Alex,Mierla,Lili). 
                        -Okay, si am plecat spre ei.
          Am ales sa mergem in centru unde era cel mai taranesc festival posibil(TARG mai pe romaneste). Acolo gaseai de la mici si bere,baloane,carusele,niggari(tigani),muzica ge` club INNA..si Rock ( Folk mai de graba:)) ) 
       Alex ma tot batea la cap sa ne dam pe un carusel care te da peste cap ..dar cred ca stiti..toata Deva s-a dat cand au fost zilele cetatii... ( in carnetel am facut o schita de la toata chestia asta dar ... voua o sa va pun o poza:D..desi desenul era mai amuzant).


   
       Dupa ziua aia proasta nu prea imi doream sa ma dau pe asa ceva...dar intr-un fel ii promisesem la Alex ca:DUMINICA SEARA NE DAM \m/ !...Am stat 2 ture sa privesc,ma gandeam ca ma imbarbateaza mai atre ca 2 shoturi de tequila...Alex ma tot ruga sa ne dam 8-| intr-un final i-am zis la Simo: TINE!(adica sa-mi tina geanta,ochelarii si ce mai aveam).Mi-am legat sireturile la shoesi :)) si m-am dus.O noua senzatie s-a adaugat pe lista mea atunci cand am urcat scarile apoi m-am asezat pe locurile alea.Dupa 5 secunde a aparut gypsy-manul care "ne-a incuiat" sa nu cadem naibii:))..Dupa alte 2 minute,2 minute in care faceam yoga:))..ei bine nici chiar asa..si imi repetam intr-una "Dumnezeu ma iubeste!Nu ma va lasa sa mor sau sa patesc ceva:)))Doamne iarta-ma si ai grija de mine" =)))..Priveam oamenii speriata dar zambeam ciudat pentru ca eram RELATIV fericita si totusi nu stiam ce se va intampla cu mine... 
      Dupa aceste 2 minute scarile s-au indepartat..am facut ochii mari,am tras aer adanc in piept si mi-am zis ca nu mai am ce face.Prima tura ne-a luat incet aproape ca mi-a placut.Apoi..ahahahaha...parca era satana in masinaria aia..ne rostogolea cu putere,cu viteza,cu tot ce se putea..simteam cum ficare picatura de adrenalina imi umplea corpul.Imi simteam parul cand in sus..cand pe fata..il auzeam pe Alex razand..intr-un fel ma ajuta insa incet incet panica castiga teren..si daca o lasam nu s-ar fi terminat frumos pentru mine.
      Singura solutie era sa-mi creez un mod de a ma calma.Am inchis ochii si am inceput sa respir foarte adanc deparca eram in travaliu :))) insa a functionat..am facut asta vreo 30 de secunde..apoi m-am gandit ca ar ajuta si mai mult daca m-as gandi la ceva frumos,ceva ce iubesc...ceva ce imi aduce linistea si zambetul pe fata indiferent de ce se intampla.
     Am deschis ochii...hm...priveam asfaltul..apoi creul..apoi multimea.Am vazut-o pe Simo..am zambit si mi-am pus planul B in aplicare.Lucrul la care ma gandeam,ati ghicit,era AUSTRIA!<3<3<3
     Si dragilor am inceput sa tip Austria cat ma tineau plamanii..aratam toate semnele posibile,zambaeam,radeam,dadeam din picioare ca un copil de 3 ani..oricum IMI PLACEA ..aici vroiam sa ajung..sa-mi inving teama si sa savurez sentimentul.
    Bineinteles ca atunci cand Alex m-a auzit ca strig Austria a inceput sa rada si mai tare=)) (mare parte pentru ca el e de acolo si poate nu i se pare cine-stie-ce..sau poate pentru ca eu,care nu eram din Austria,tipam deparca imi aparam " patria" in razboi:))) ).
    Oricum,cand am ales sa tip Austria^^..m-am gandit ca daca mor macar mor avand zambetul si tara(cuvantul) pe buze, care ma fac sa zambesc si-n ultimele mele momente:)).Ahhh..ce sentiment puternic oricum,v-am zis, a mers.
     Btw pe langa Austria am mai inceput sa tip si Wien,Prater si Tokio hotel =))) inca 3 cuvinte care ma fac fericita! <3
      Daca am putea sa ma cataloghez dupa reactiile mele ar fi ceva gen:
               -Speriata-moarta ( chiar imi era frica cand ii priveam pe nebunii aia cum se dadeau) 
              -Desteapta  b-) ( chiar daca imi era frica am vrut sa merg, sa incerc ceva nou..nu aveam nimic de pierdut plus ca intr-un timp atat de scurt mi-am gasit remediul la starile naspa)
              -Cunoascatoare de sine(stiam ce ma ajuta :) )
              -Psiholog(stiam ca pot sa-mi indepartez senzatiile nasoale care erau doar in mintea mea)
               -Nebuna(cum sa tip Austria? :)))))))))))))) )
               -Vesela(eram destul de vesela mai pe final ce-i drept:)) )
               -Feircita(tot aia cu vesela..aproximativ..:))dar eram si fericita!)
     Cam asta e..cred ca e timpul sa ma culc,scriu de vreo ora.Noapte buna:*."   


      Trebe sa recunosc ca a fost o experienta destul de faina..as mai face-o odata..anywayz..spuneti-mi pararea voastra imedicat dupa ce cititi chestia asta!Multumesc:* see ya' next time b-)!






    
     

2 comentarii:

  1. Si tu te-ai dat pe deaia aseara?=)) Pentru mine o fost prima data o.0 Dar a fost asdfghgfdsa SUPERB <3.Numai ca eu pur si simplu tipam ca o descreierata,si cand ne tinea cu capu' in jos eram ceva gen O.O priveam in gol si ma calmam :"> si ma uitam la oras ca de superb poate fi =)) :o3 ATAT am avut de zis.Kathleen,welcome back to the job b-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei!^^ mersi !
    Daaaa si eu m-am dat tot pentru prima oara :"> aaa dar a fost super <3

    RăspundețiȘtergere