sâmbătă, 18 februarie 2012

New places,new hopes!

            Se pare ca , de ieri de cand am postat ultima data, lucurile s-au schimbat brusc! :))
  Ciudat,nu? :-? ..mdaaa poate o fi karma  ^:)^  sau pur si simplu o coincidenta,dar tin sa va anunt ca senzatia aia naspa a disparut,fiind inlocuita de una foarte bunaaaaaa :D!
     Bun, acuma ca ne-am inceput dimineata in forta,cu voie buna, vreau sa va zic cate ceva despre cainele meu,Hara. Draga de ea, face 2 ani in 3 martie:o3 e rasa shar-pei. Am multe cuvinte de lauda pentru ea.E desteapta,frumoasa,grasuta, e ce trebe!:)) Si da, e grasuta tocmai de aia mereu ii zic pe un ton de dragalasenie: purcica!>:D< E un caine extraordinar, e primul meu animal :-? probabil de aia mi se pare atat de extraordinar. O studiez din cap pana-n picioare, si niciodata nu m-am plictisit sa ma uit la ea cum sta, si cersteste, atunci cand noi mancam. Sau cum stau in pat, si rontai ceva uitandu-ma la TV si ea vine si isi pune botul pe pat si incepe sa grohaie:)).
      Am avut momente cand , veneam de afara, plansa sau cu lacrimi in ochi.. nu aveam chef de nimic si singura care ma intampina la usa era ea,Haruta!:o3 Venea si sarea pe mine, imi dadea cateva limbi :)) , dadea din coada ca o cretina..dar , va spun sincer, ma facea sa rad si sa ma simt mult mai bine. E uimitor cum un catel te poate face sa te simti de 10009939427493 milion dollars. M-a facut sa rad, sa zambesc..in cele mai grele clipe, "ciudat e doar un catel :-?"  (ar spune unii).. nu doamnelor si domnilor, nu e doar un catel.
    Asa ca, daca cumva nu aveti un catel acasa.. faceti bine si luati-va unul! O sa va iubeasca si o sa va fie devotat pana la moarte, si plus de asta nimic nu se compara cu trairile si amintirile cu acest simplu si simpatic animal!
                Multumesc,Hara, te iubesc! :)

Un comentariu: