luni, 12 martie 2012

I se spune "ludic" eu ii zic "nepredat"

Mda, multumiti-i profei de romana si starii mele de spirit pentru ceea ce urmeaza sa cititi pentru ca am avut ocazia sa creez asta. Nu stiu ce sa zic, poate ca-s prea seaca si nentelasa de nimeni in clipa asta da' poate unii ma intelegiti mai bine ca restu, veti vedea voi pe parcurs. Sper sa va placa aceasta scurta postare si simtiti-va liberi sa criticati, spuneti pareri etc:D. ENJOY !
                   
"Cu tine am inceput sa cred,
Sa cred ceva ce nu credeam posibil
Nu e iubire, nu e nici ura, nu e nici macar nimic.
E ceva ce simti atunci cand esti iubit.

Probabil ca-nceputurile au fost mai bune
Desi se spune ca sunt grele
Poti sa sti ca mai grele sunt clipele,
Clipele cand te simt departe de sentimentele mele.

A fost frumos, ce pot sa spun?
Probabil ca m-ai iubit pentru ceea ce sunt.
Cu atat mai mult ai fost prima iubire
Care dupa cum se spune, lasa adinc urme.

Dar nu mi-e frica, nicidecum!
Am fost.Am trecut.Stiu, exista si un alt drum.
Mai greu va fi cand nu vei fi
Cat o sa sufar si o sa-ndur tu nu vei sti

Si totusi nu regret, asa a fost sa fie.
Ne-am iubit destul,ca 2 flori intr-o campie.
Pline de soare si de parfum,
Al tau zambet senin nu am sa-l uit.

Poate ne vom revedea-ntr-o zi
Sper ca nu ma vei uita.
Am fost ceva.Ai fost ceva.
In suflet am sa port mereu iubirea ta." 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu