marți, 12 iunie 2012

Brace yourself, summer is here!

 Mmmmm, acum că pot profita de puținul timp liber pe care-l am, o să vă dezvălui lucrul care, cel puțin pe mine mă stresează la maxim zilele astea (defapt sunt 2-3 chestii nu doar una).
  Prima dintre ele ar fi VACANȚA! Nenorocita asta nu mai vine odata...nu știu cum a trecut anul, parcă ieri eram pentru prima dată sus pe deal ca-ncepea școala. Peste 2 saptămâni se termina, it is over for good baby! Cu toate astea,jur că nu mai trec odata zilele până sa-nceapă vacanţa...
  Anyway, a doua mea problemă este, bineînţeles tot legata de şcoala.. Sinceră să fiu, m-am săturat să mă tot plâng dar mi se pare atat de absurd ceea ce se întamplă acolo.. Frate, teste peste test, referate (care trebe făcute perfect!)...tot felu de aşteptări din partea profesorilor..Nu pot să-i înţeleg, de ce n-o lasă mai moale măcar astea ultime 2 săptamâni..parcă e ceva legat de viaţă şi de moarte.. Răi şi urâţi oameni, exista bineînteles şi cateva exceptii..dar majoritatea e aia care "pute".
   Totuşi,nu cred ca e atât de corect din partea mea să mă tot plâng..cu ultimele mele resurse de răbdare încerc să fac faţă unei probleme aparent destul de gravă pentru toţi cei de vârsta mea. Speranţa e aia care moare ultima, nu?Mda, aşa se spune, eu încă o mai am pe a mea,destul de ruginită si prâfuită dar mă mai ţine cât de cât.
   Haideţi c-o scoatem noi la capăt, keep calm and wait for the school to end! O zi faină vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu