vineri, 17 februarie 2012

Rehab.

 .... Pentru ca a trecut .. destul de mult timp de cand n-am mai scris ceva o sa imi fie greu sa ma deschid iarasi voua:)),dar no problem.
     Acum pot da vina pe faptul ca am foarte mult de invatat sau sunt ocupata sa ma cert cu alti anumiti oameni sau sa LENEVESC!... Multe s-au schimbat de cand n-am mai dat pe aici, foarte multe.
     Acum 3 zile s-a implinit un an de cand am postat o mica marturisire on-line..Era de Sf. Valentin si va spuneam cum i don't give a damn pe ziua aia si cum incercam sa-l ajut pe un prieten care vroia sa-i cumpere cadou prietenei lui. Idee e ca mi-e tare dor de postarile mele cand chiar ziceam ce am pe suflet..era ceva nou..era altceva. ...  Acum ceva timp, cand ma simteam putin trista sau fericita repede  tastam ceva si postam si eram apreciata. Acum,insa, nu mai am nici o stare. TOTUL  E SEC si m-am plictisit. Nu mai am dorinte,sperante.. poate niste planuri pe un weekend sau 2.. dar in rest e tot aia. Singura chestie care imi mai pulseaza starea este atunci cand exisita niste neintelegeri cu prietenii mei. Deci da, avem o problema. Sper sa imi reies din starea asta cat mai rapid pentru ca daca nu o sa innebunesc. Mi-e dor de SAGUNA <3.. Si-n rest numa bine...  Asta e pentru moment.


               Salut  ! 

4 comentarii: